En sann händelse i mitt liv..

Kände för att skriva av mig lite..
En sak som hände mig idag i skolan var att jag och en kompis latjade på facebook och la ut en massa fula bilder och så, kommenterade dem en massa. 

För att ni ska förstå så måste jag berätta allt från början.
Det är så att det finns en kille som jag har gillat gaaanska så länge (typ 3 år...!) men som jag på senare tid nästan börjat hata. Han har gjort mig så jävla galet glad, men sedan sårat mig så himla djupt. Han, eller jag kanske inte ska skylla allt på honom, försörde den fina vänskapen vi hade genom att komma hem till mig klockan ca halv ett på natten och försökte ha sex med mig.. Först var jag helt med på noterna, det här var ju det jag "drömt" om! Men jag ville inte gå så långt då jag inte hade någon aning om när mina föräldrar skulle komma hem. Så då sa jag alltså nej. Han svarade att han förstod och att jag inte var tvungen. Efter att han hade gjort sitt då så tog han på sig kläderna och la sig bredvid mig på sängen. Efter ca 10 minuter så åkte han hem, i kylan, utan vantar. 
Överlycklig som jag var ringde jag genast upp min bästis på skype och berättade alltihop. Hon trodde mig förstås inte, och jag blev lite smått desperat men tillslut fattade hon att jag inte skojade. Vi pratade typ nästan hela natten om han och mig, och att hon tycker att vi skulle passa så bra ihop. Och att han måste ha känslor för mig eftersom han gav sig ut mitt i natten på moped (och han har inget körkort ens..) i kylan.. Jag svarade då genast lite generat NEJ  verkligen inte, men innerst inne ville jag verkligen tro det.
När han kom hem så skrev han till mig i chatten och sa förlåt att han gått så fort fram, och då svarade jag att det inte var något att be om förlåtelse för, jag var ju med på det. 
Jag gick och la mig och kunde knappt sova för jag var så glad. Nästa dag var jag inte lika glad, han hade inte smsat men tillslut tog jag modet till mig och smsade honom. Han svarade och vi skrev lite som man brukar göra.
Vi går i samma skola, och efter det så vågade jag knappt kolla på honom, utan såg direkt åt ett annat håll eller kollade ner i datorskärmen (jag skämms för att kolla på honom, för han är så vacker). Mina kompisar sa att jag måste prata med honom om det här och fråga om han vill något mer, men jag sa nej och att jag inte vågade. Men de lyckades övertala mig, så jag smsade honom och frågade när han slutade och om jag kunde smsa honom för jag måste prata med honom. 
När han hade slutat smsade jag honom och skrev;
- Kom du för att du ville eller bara för att?
Fick då svaret:
- Jag vet inte, ingen av oss hade något att göra så jag tänkte att jag skulle hälsa på.
Vad fan skulle jag svara på det?! Killen jag hade en huge crush på hade just sagt till mig att han inte viste om han verkligen ville ha mig eller bara ha någon för stunden?! 
Men jag svarade i alla fall:
- Jaha, men du får komma och hälsa på någon mer gång ;)
Vet att svaret sög, och inte visade på något sätt att jag verkligen gillade honom utan bara att jag hade en tanke om att vara "KK".. Inte direkt som jag tänkt mig. 

Efter det här har vi inte pratat. Det har gått nästan en månad nu och som sagt, kärleken till honom har nästan övergått till hat. 
Men så till själva grejen, när vi höll på där och hade så kul och jag var riktigt glad, så kommenterar han det vi skriver. Från att ha varit så jävla glad till att bli så jävla deprimerad, arg och ledsen på 1sekund. Så jävla sårbar man är när det gäller just kärlek..
Jag hoppas att det här löser sig på ett bra sätt för jag gillar verkligen killen innerst inne.. Annars får jag hoppas att jag går vidare.

Tack för att ni läste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0