gilla om du är.....

Den här statusen ser man fleeeeeeera gånger på facebook. Jag börjar tröttna på sånt faktiskt..
En som jag är kompis med, som vi kan kalla Malin, la ut en sån som löd: Gilla om du är längre än mig. Malin är inte så lång och då var det ju såklart många som gillade. Då skrev hon till mig:
M: Oj, kolla vad många det är som har gillat min status! Den och den, dom brukar ju aldrig gilla min status!
På det svarade jag:
Alien:  Jaa, men det står ju att de ska gilla så det är ju inte så konstigt..?
M: Ja, men jag trodde inte att någon skulle gilla. Inte dom i alla fall.
A: Men man lägger ju ut en sån för att folk ska gilla?
M: Jaha, gör man??

Jaha, gör man?? JA MEN DET ÄR VÄL SJÄLVKLART?! Vad var det annars för mening med att lägga ut den statusen?
Jag säger inte att det är fel att lägga ut såna här, men det har blivit långtråkigt...
Bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0