mylifeasanalien.blogg.se

Tänkte berätta lite om vad den här bloggen kommer handla om.
Jag har en hel del tankar om livet m.m i mitt huvud. Saker som jag känner att jag inte riktigt kan eller vill berätta för någon, men som endå behöver komma ut! Därför kom jag på idén att skaffa en hemlig blogg!
Alltså här kan man läsa om vad som sker i mitt huvud (om ni inte förstod det innan).

Varför jag inte bara tar och skriver en dagbok med alla mina tankar är för att jag vill se om det är fler som tänker på såna saker som jag och kanske har någon hjälp eller vad man ska kalla det. Hur man överlever dagen. Jag vill liksom ha era åsikter (och så vill jag ju berätta för någon, inte en dagbok). Och en dagbok är ju så personlig, haha det lät lite konstigt. Mina tankar är ju också personliga men på ett annat sätt. En dagbok handlar om mig migmigmig och mig. Den här bloggen ska handla om mina TANKAR. Helt annan sak enligt mig.
Jag kommer inte heller berätta så mycket om mig som person, vart jag bor, skola eller något annat personligt. Utan bara mina tankar. Men ni får ju skriva frågor till mig, men det är ju inte 100% säkert att jag svarar på dem.
Jag kanske bara skriver lite saker om mig, men inte så detaljerat.
Lite information om den här bloggen. Hoppas det är någon som vill ta del av mylifeasanalien!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0