Bättre än någonsin!

Mitt år har börjat riktigt bra! Har träffat en jätte snäll kille som verkligen gillar mig! Hur jag kan veta det är att han säger så sjukt söta saker till mig som du är bäst, du är min, min ängel, älskling och babe. Jag gillar honom så sjukt mycket och jag vet inte vart jag ska ta vägen! Har haft jätte svårt att sova bara för att jag legat och saknat hans armar runt min kropp och hans andetag i mitt öra, hur han smeker över mitt hår och viskar älskling, min älskling i mitt öra.. Har aldrig känt såhär för någon förut. Han är den jag vill ha
Han är så jävla bra, han väntar tills jag är redo för att berätta för andra och ha sex. Jag vet att han vill, men endå så väljer han att vänta, och hur många killar skulle göra det?
But every rose has its thorn
Jag tror att han fortfarande träffar sin ex-flickvän.. Han har berättat att hon kommer och lämnar hans saker men han är borta så länge. Jag tror att de fortfarande har sex... Jag vill inte fråga om de har det, men jag är endå orolig.. Och han har pratat/skrivit till en del tjejer förut, så jag vet ju inte om jag är den enda. Men jag tror och hoppas det! Alltid när han sagt något fint så säger han att han menar det, och jag tror honom.
Vi får helt enkelt se vart det här leder, men jag hoppas det håller och blir något verkligt fint! För det känns verkligen rätt!
Talk to you later my earth friends, this was all from Mylifeasanalien for today! See you next time!
Beautiful-garota-infernal-girl-hair-jennifers-body-favim.com-238968_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0