Första gången jag..

.. hade sex. 
Vi var ensamma hos honom, hans mamma var inte hemma och jag skulle hjälpa honom passa hundarna. Vi skulle käka Ben & Jerry's och kolla på film. Vi kom hem till honom runt klockan 19.00 och då pratade vi lite med hans mamma och busade med hundarna. När hans mamma åkt så drog vi på en av resident evil filmerna och sen satt jag i hans knä och myste. Tillslut hamnade vi i sängen och sen så åkte kläderna av och sen frågade han om jag var redo. Då sa jag åt honom att bara han hade kondom så ville jag. Så han hämtade kondom, och frågade igen om jag verkligen var säker. Jag svarade ja, men sa att han skulle vara försiktig. Han var väldigt försiktig och frågade om det gjorde ont och om det var skönt. Jag kan inte säga om det gjorde speciellt ont, bara ibland men det var inte så farligt ont. Skönt var det också, och inget som jag tänkt mig det! Jag kan ju berätta att man märkte att jag var oskuld, för jag spände mig i benen så jag "åkte upp" i sängen men tillslut slappnade jag av och då gick det bra. Sen hade jag en liten stund då jag nästan bröt ihop, varför vet jag inte! Jag sa att jag var värdelös och dålig i sängen och sa förlåt typ 15x minst! Men bäst som han är så sa han bara att det var lugnt och att jag inte var sämst, det var ju ändå första gången för mig! Det hjälpte verkligen. Jag behövde inte skämmas, jag var som alla andra! Alla andra har varit i samma situation! 
När vi var klara så gick vi och duschade tillsammans. Och som ni förstår från tidigare inlägg så skäms jag för min kropp. Men han får mig att känna mig vacker när han säger att jag är sexig, och rodnar när han kollar på mig. Så jävla bra är han! Första gången jag duschade med en kille också! Och jag är så jäkla glad att det var han som tog den oskulden också! När vi hade duschat klart så klädde vi på oss (jag fick låna hans kläder) och kokade kaffe. Han fick mig att skratta så himla mycket när han lyckades dra ut hela fryslådan och inte fick in den igen! Sen gick vi och kollade om på filmen eftersom vi inte såg så mycket först haaha! Jag bara myste och tänkte på det som hänt innan, och egentligen hur fint det var! Även om jag inte var så bra! 

Jag säga nu att jag är väldigt glad att det var han. Och att jag inte tror det kunde blivit bättre! Han är verkligen bäst, och är som en andra halva av mig! Vi gillar exakt samma saker och tänker verkligen likadant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0