problem?

Killen jag är tillsammans med, som jag skrev om igår, var tillsammans innan med en av tjejerna i mitt lag. Vi är inte jätte tighta kompisar men vi var på nyår och så. Min bästis är ganska bra kompis med henne och de ses ibland och så. Min bästis verkar inte kunna acceptera mina beslut och därför skriver hon rätt elaka saker, om det är meningen eller ej vet jag inte. 
Hon var med hans ex idag, och då ringde jag henne på skype. Och så sa hon att jag skulle komma till henne idag och sova till imorgon eller komma till henne imorgon. Men idag ska killen komma och sova hos mig, och imorgon ska vi åka bort över dagen. Så då sa jag bara kanske. 
Sen smsade och skrev att jag skulle komma och så, när jag funderade på vad jag skulle svara så fick jag ett sms där det stod eller ska du vara med han? Då svarade jag ja. 
Då blev hon jätte sur och sa saker och så.
man kan inte gå och vara rädd för att bli sårad hela livet, alla blir sårade någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0